het gaat bijna beginnen!! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van liesje & francois floor & bergmans - WaarBenJij.nu het gaat bijna beginnen!! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van liesje & francois floor & bergmans - WaarBenJij.nu

het gaat bijna beginnen!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg liesje & francois

05 Maart 2007 | Nederland, Arnhem

hallo allemaal,

we zijn op dit moment druk bezig om onze droomreis te kunnen beginnen.
later dan verwacht vertrekken we deze week.

dikke kus liesje en francois

  • 06 Maart 2007 - 21:43

    Julius:

    zijn jullie al weg?

  • 06 Maart 2007 - 21:45

    Julius:

    zijn jullie al weg?

  • 11 Maart 2007 - 19:19

    Kees Loonen:

    Van jou ouders, Francois, hoorden we dat jullie grote avontuur is begonnen.
    Ik heb jullie site onder 'favorieten' geplaatst, zodat ik jullie kan volgen.
    Maar dan moeten jullie natuurlijk wél af en toe een internetcafé induiken !
    Zo willen we nu graag weten waar jullie nu zijn !?
    We, Diny & Kees, zijn ontzettend benieuwd naar jullie belevenissen !
    Voor nu: goede reis en ben voorzichtig !!!
    Groetjes, (tante) Diny en (ome) Kees (Loonen).
    P.S. Van je pa moet ik nog zeggen dat je af en toe een foto moet plaatsen.

  • 12 Maart 2007 - 07:32

    Kler!:

    he meissie! waar ben je dan? zoennn

  • 19 Maart 2007 - 09:28

    Annebet:

    he liesje en Francois,

    leuk om van jullie te horen! Granada moet inderdaad een hele leuke stad zijn. Ondanks jullie oponthoud zijn jullie toch al best ver en het is toch ook leuk om hier en daar even wat verder te kunnen rondkijken.
    Het echte avontuur gaat nu beginnen, jullie hebben Europa verlaten. Ben wel een beetje jaloers, de winter is volgens mij hier weer gestart, hagel en sneeuw buien. Daar hebben jullie vast geen last van!
    En ja... af en toe een leuke foto van jullie zou leuk zijn. Ik laat weer snel van mij horen, veel reisplezier!

    Een dikke knuffel van Annebet

  • 19 Maart 2007 - 12:37

    Kees Loonen:

    Hoe komt het, Liesje en Francois, dat Annebet wél weet waar jullie op dit moment uithangen en ik niet ?
    Het zou toch best leuk zijn als jullie je belevenissen op deze web-page zouden plaatsen: we kunnen dan allemaal meegenieten en een beetje (jaloers) meereizen !
    Volgens Annebet zitten jullie dus al in Afrika, maar ik zou graag willen weten wáár precies.
    Enfin, ik ga er maar van uit dat ik nog iets hoor van jullie.

    Groetjes, Kees Loonen

  • 19 Maart 2007 - 14:23

    Flokri:

    hoihoi, l & f zitten in afrika!

  • 26 Maart 2007 - 19:50

    Hans Konijn:

    Dag Reizigers
    Gaat alles oke?
    Hoe was het in Marokko en Chechauen.
    Stond er nog een vervallen minaret net buiten het dorp?
    In Arnhem gaat verder alles gewoon door er is voor het eerst sneeuw gevallen in Winterberg maar op dit moment is het weer volop lente.
    De volgende Konijn is 19 mei.

    Groet Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

liesje & francois

we zijn bezig aan onze droomreis, overland trip door afrika !!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 740
Totaal aantal bezoekers 55970

Voorgaande reizen:

23 Februari 2007 - 08 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: