eindelijk! - Reisverslag uit Nouâdhibou, Mauritanië van liesje & francois floor & bergmans - WaarBenJij.nu eindelijk! - Reisverslag uit Nouâdhibou, Mauritanië van liesje & francois floor & bergmans - WaarBenJij.nu

eindelijk!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg liesje & francois

20 Mei 2007 | Mauritanië, Nouâdhibou

eindelijk marrokko uit terwijl we ook van het land zijn gaan houden.
na veel rechte kilometers door de westelijke sahara mauritanie binnen gereden. een uur of vijf bij twee grensposten rondgehangen.

we gaan morgen mooie off road kust route doen samen met een engels koppel.
de route die door een nationaal park loopt is niet echt gemakkelijk dus is met zijn tween wel aan te raden.

groet francois
(door liesje getypt op arabies toetsenbord, niet te doen voor f)

• 21 Mei 2007 - 06:31

Erik&Bianca:

Hoi Lies en Francois. We volgens jullie nu vanachter de computer. Veel succes verder en plaats maar veel mooie foto's. Groetjes uit Nijmegen.

• 21 Mei 2007 - 19:48

Diny & Kees Loonen:

We hadden toch op z'n minst van jou verwacht, Francois, dat je het Arabisch inmiddels moeiteloos zou beheersen !

Maar.....er zit nu tenminste vaart in jullie reis.
    Geniet er van !!!!

Groetjes.

• 22 Mei 2007 - 08:37

Wellex:

Habari doorzetters. Goed dat jullie weer op pad zijn. heet zeker daarboven? en het budget, na al die kosten, ook opgedroogd? wij afgelopen zaterdag naar ons definitieve huis in Mbeya, eindelijk thuis. Karibu sana. he hoe rijd een discovery over de stenen, en zand? we kunnen er namelijk eentje kopen maar heb er nog nooit meegereden. keep it up and take care, maar wel pole pole.
    Alex